ELKE WEBSITE KAN
VERBETERD WORDEN

Webdesign, webdevelopment, beveiliging en marketing

Q5 Website Beveiliging F.A.Q.

Ik zie nergens staan hoe ik kan betalen. Hoe gaat dit in zijn werk?
Na het bestellen van één van onze pakketten ontvangt u van ons een factuur. Nadat we de betaling hiervan ontvangen hebben activeren we het bestelde pakket. Online betalingen zijn momenteel nog niet mogelijk.
Ik wil jullie meteen kunnen bellen als er iets mis is. Kan dit?
Helaas. De Website beveiliging security desk is niet telefonisch te bereiken. Dit is een van de redenen dat we onze dienst zo voordelig aan kunnen bieden. Wij verzoeken u een e-mail te sturen middels ons online contactformulier. Kies hierbij voor het onderwerp “Beveiligingsvraag” en vul de overige velden compleet in. Wij nemen dan binnen 24 uur op werkdagen (meestal veel sneller) contact met u op.
Krijg ik periodieke rapportages over de veiligheid van mijn website?
Nee. Bij ons geldt de regel “silence is golden”. Rapportages vertellen u alleen wat er geprobeerd is. Wanneer er echt zaken mis gaan ondernemen wij actie en stellen we u hiervan op de hoogte. Als u rapportages wenst kunnen we u deze wel sturen. Hier is echter wel een kleine meerprijs aan verbonden van € 5,00 per rapportage.
Ik wil graag opzeggen. Hoe moet ik dit doen?
Opzeggen is heel simpel. Ga naar ons contactformulier en kies bij het onderwerp voor “opzeggen van dienst”. Vul de overige velden netjes in en wij verwerken uw opzegging binnen 24 uur (op werkdagen). Let op: opzeggen moet 1 maand voor de afloop van de dienst. Anders wordt de dienst automatisch met een jaar verlengd.
Hebben jullie inzage in al onze gegevens?
Ja. Theoretisch kunnen we al uw website bestanden inzien. Hier doen we echter niets mee. We spelen geen informatie door (aan niemand, ook geen collega’s)!! Met uw website gegevens doen we helemaal NIETS! Wij hanteren hier een strenge geheimhoudingsplicht. We hebben nu eenmaal toegang tot uw complete systeem nodig om uw website goed te beveiligen. Indien gewenst kunnen we u een getekend geheimhoudingscontract toesturen.
Ik wil mijn account upgraden. Kan dat?
Upgraden is op elk moment mogelijk. We berekenen dan de extra kosten voor de resterende maanden tot verlenging van het contract. U betaalt dus alleen de extra kosten bij een upgrade. Om te upgraden gaat u naar ons online contactformulier. Hier kiest u voor het onderwerp “Upgraden van dienst”. Vervolgens vult u de overige velden zo compleet mogelijk in. Wij voeren de upgrade binnen 24 uur uit (op werkdagen).
Ik wil mijn account downgraden. Kan dat?
Downgraden kan alleen op het moment dat uw contract verlengd wordt. Tussentijds downgraden is niet mogelijk. Om te downgraden gaat u naar ons online contactformulier. Hier kiest u voor het onderwerp “Downgraden van dienst”. Vervolgens vult u de overige velden zo compleet mogelijk in. Wij voeren de downgrade uit bij de volgende verlengperiode.
Ik maak gebruik van één van jullie pakketten en ben toch gehackt. Hoe kan dat?
Hoe hoger het pakket des te onwaarschijnlijker dat u gehackt wordt. Toch is een hack nooit 100% te vermijden. In dit geval helpen we u graag. Afhankelijk van uw pakket heeft u een goedkoper uurtarief om onze security experts te laten helpen en bestaat er een backup van uw website in de cloud die we kunnen gebruiken om te restoren. Q5 is nooit op geen enkele manier aansprakelijk voor een succesvolle hack en de daaruit vloeiende schade!
Ik ben geïnfecteerd met malware. Hoe snel kunnen jullie helpen?
Wij krijgen automatisch een seintje van ons systeem als een infectie plaatsvindt. Wij zorgen ervoor dat uw systeem binnen 24 uur (en meestal een stuk sneller) vrij is van malware. Als er herstelwerkzaamheden nodig zijn stemmen we deze (incl. daarbij horende tijdsspanne en kosten) in goed overleg met u af.
Offerte Configurator
Offerte nodig? Dat kan!
Met onze offerte configurator kunt u eenvoudig uw wensen aangeven, waarop u vervolgens een offerte op maat krijgt. Lekker snel en eenvoudig!
Top